Ik kom bij je eten (2)

Eigenlijk kan ik me die mensen die ons land straks niet binnen kunnen komen best voorstellen. Onze rechtse bestuurders gaan ze dubbel pakken. Zij die al niets hebben, mogen het land niet in en krijgen in eigen land ook geen ondersteuning. Nee, zoals Ronald Reagan ooit zei: ” armoede moet de drijfveer voor een betere toekomst zijn.”

Nou ja, dat is het dus ook want al die arme luizen gaan straks toch de rijke landen invaderen en daar helpt geen lieve moederen aan, zoals ik al eerder aantoonde. Bij elke stap voorwaarts krijgen ze de wapens in handen die wij voor veel geld hebben laten fabriceren en ja, natuurlijk gaan ze ermee schieten. En misschien gaan terroristen die creperen van de honger wel onze drinkwaterleidingen vergiftigen. Dat krijg je ervan als je de poorten, luiken en deuren dichtgooit

Intussen wordt het in Nederland er natuurlijk niet beter van want onze eigen pubers kunnen er ook wat van hoor, van het buschauffeurtje pesten. In de wijken met veel achterstand en lage inkomens, zijn autochtone pubers minstens zo lastig als de allochtone. Het probleem is dat er van de laatste meer zijn omdat ze nu eenmaal minder kansen krijgen aangeboden in onze samenleving.

Kortom, dat buitenhouden van immigranten is op de korte en op de lange termijn voor niets een oplossing. Het is hooguit een manier om een heel stel mensen achter je te krijgen en daarmee een rol in de politiek te spelen die je bij je oorspronkelijke partij nooit zou hebben gehad. Ja, Geert we hebben je door. Je bent niet alleen bezig mensen uit andere landen weg te zetten en te kleineren, je ontketent ook grote, internationale risico’s en misbruikt je achterban voor je eigen heil.

Er moet mij daarom iets van het hart. Eigenlijk Geert, he, eigenlijk, ben je een klein, smerig, goor, asociaal etterbakje. He, dat lucht op, nu heb ik eindelijk ook eens gebruik kunnen maken van mijn recht op vrije meningsuiting. Wat heet, misschien heb ik die man met zijn blaatideologie wel beledigd. Dat zou pas mooi zijn!

Tot sterkte,

Kaj Elhorst

https://4politicians.wordpress.com

Geef een reactie

