Phil, Natasja, Airwick en Geert

“Let it be”, moet Phil Spector hebben gedacht toen hij een kogel door een jonge actrice joeg die vermoedelijk gebruik had gemaakt van haar recht op vrije meningsuiting. Het nare van het genie is dat hij al bijna gek is en het doodschieten van aantrekkelijke vrouwen wijst op krankzinnigheid. Overigens geldt dat ook voor minder aantrekkelijke exemplaren van de species.

Bij deze wens ik dan toch even gebruik te maken van mijn recht op vrije meningsuiting. Ik word nu al maandenlang lastig gevallen door Natasja Froger die mij vanaf het scherm toeroept dat ik iets moet doen waarvan ik nog steeds niet weet wat het is. Iets met de Natasja Energie Maatschappij, of zo. Zij verdient er waarschijnlijk behoorlijk geld mee terwijl dat eigenlijk in mijn zak terecht zou moeten komen. ik moet namelijk naar die ellende kijken. Men kan mij tevreden stellen, eens even kijken, we zijn met z’n tweeën, met 52000 euro. Wat mij betreft trekt de crisis dan over.

Daarbij heb ik dan nog niet het bedrag meegerekend dat ik hoor te krijgen voor een aanschouwen van een pinguinfamilie die mij wijs probeert te maken dat ik elk uur een andere geur in huis zou moeten hebben. “Als je altijd dezelfde geur in huis hebt, ruik je hem niet meer”, zegt de één of andere marketingpsychoot op de achtergrond. Hij kan gerust zijn: die geur van mij blijf je ruiken, dwars door alles heen. Daarvoor heb ik geen pianospelende pinguin nodig. Overiges vind ik dat de Partij voor de Dieren daartegen in het geweer zou moeten komen want pinguins die op tv kunstjes vertonen, dat gaat echt alle perken te buiten.

Ook de partij van Wilders verandert van geur van tijd tot tijd. Als een imam zijn mening verkondigt, behoort zijn vrijheid ineens te worden ingeperkt. “je moet kunnen zeggen wat je wilt tenzij je tegen ons bent” is de interpretatie die de PVV geeft van het, niet bestaande, recht op vrije meningsuiting. Daar staat buiten dat ook ik vind dat de desbetreffende imam beter niet Afghanistan gestuurd kan worden, in elk geval niet als medewerker van de Nederlandse overheid. Wat hij in  zijn vrijeteijd doet, zal me een varkensworstje zijn.

Maar daar staat tegenover dat je ook geen Hero Brinkman naar de Antillen moet laten gaan. Een man die al bij voorbaat begint zijn gastheren voor crimineel uit te maken, is niet de allerbeste afgezant. Brinkman is bovendien een bekende van de politie in eigen land dus ik vraag me af of hij wel in het parlement thuishoort. Hetzelfde geldt voor die reu van Teeven. Het zijn allemaal mannetjes die gelijk willen hebben maar die de slager liever niet in zijn zaak binnenlaat.

Ik vind ook dat je beter helemaal niemand naar Afghanistan kunt sturen, behalve een handelaar in opium. Misschien komt het vandaag zover want de Tweede Kamer gaat vergaderen over de vraag of je hallucinerende paddo’s misschien maar beter toch weer vrij in de handel kunt brengen. Zo kan ik het jaar ook volmaken natuurlijk. Met een beetje geluk zijn we binnenkort ook af van dat bespottelijke rookverbod in horecagelegenheden zonder aanzien der vierkante meters. Zo vlak voor de Europese verkiezingen is er alle reden voor.

Hèhè, het waren me de Paasdagen wel. Mooi weer was het ook, hè?

Tot sterkte,

Kaj Elhorst

Http://4politicians.wordpress.com

Service

www.nlenergie.nl

www.nem-group.com

www.natasjafroger.hyves.nl

www.nu.nl/achterklap/1210325/natasjafroger-ging-vreemd-video.html

www.forum.mokkels.nl/5-nederlandse-mokkels/5550-natashafroger.html

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

