Genesis

In den beginne was IK

En IK was chaos

En chaos werd vrijheid

En vrijheid werd licht

En het licht bracht in mij

Sociaal bewustzijn

En het licht schiep de dieren, de planten en de dingen

Opdat ik dagelijks mijn vrijheid ervaar

En sociaal kan zijn.

 

En IK schiep de mensen

Naar mijn evenbeeld

Opdat IK goed en kwaad

Eenvoudig kon verdelen

Maar goed werd kwaad en kwaad werd goed

En IK keek

En IK zag niets dan twijfel

 

In ben beginne was IK

En wie ben IK om god te spelen

Mijn spel werd werkelijkheid

Mijn werkelijkheid werd spel

En zie het wiel werd opnieuw uitgevonden

Want kwaad en goed

Speelden een nieuwe ronde.

 

Tot sterkte,

Kaj Elhorst

Http://4politicians.wordpress.com

Service

www.genesis-sim.org/GENESIS

www.genesismuseum.com

www.answersingenesis.org

www.comeniuslyceum.nl/onderwijs/vakken/biologie/materiaal/3Volksgeloven.ppt

www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=39633&st=0&sk=t&sd=a&start=30

www.kuleuven.be/thomas/algemeen/communicatie/vraag_antwoord/detail.php?id

www.forum.indianfeelings.nl/religieus/5681-hindoeisme-en-het-dinosaurusverhaal.html

Geef een reactie

