Hallo politici en anderen

Daar zijn we weer. Helaas heb ik moeten uitwijken van www.nieuwepolitiek.wordpress.com hier naartoe omdat de weblog het bleek te begeven. Waar dat aan leg, kan ik niet zeggen maar je zult iets bijzonders opmerken: dit weeblog heeft dezelfde vormgeving als mijn allereerste: www.politiek.wordpress.com Waarom? Kleur en vormgeving bevallen me goed en de mogelijkheid om widgets te plaatsen is groot. Vandaar. Ik verwelkom hier al mijn trouwe lezers en zet mijn werk hier gewoon voort. Tot horens en lezens!  

 

Tot sterkte,

 

Kaj Elhorst

Geef een reactie

